Průběh objednávky

Průběh objednávky

Všechny produkty skladujeme na našich skladech v zahraničí. Po obdržení Vámi objednaného zboží do našeho skladu na Slovensku je zboží okamžitě předáno kurýrovi a bude Vám doručeno během následujících pracovních dnů (obvykle 2 pracovní dny). V momentě odeslání zboží, Vám zašleme informační e-mail. V den doručení zboží Vám bude zaslána notifikační sms zpráva a před doručením Vás bude kontaktovat kurýr telefonicky.

Doba dodání od uskutečnění objednávky

Doba doručení zboží závisí vždy od dostupnosti produktů (vždy uvedeno v detailu každého produktu) a přesně Vás o ní informujeme e-mailem po odeslání objednávky. Doba dodání je maximálně 10 pracovních dnů.

Storno objednávky

Objednávku lze stornovat emailem (info@alfira.cz) nebo telefonicky (+421 944 658 004).

Doprava

Kurýr 

Jakmile Vám bude doručen e-mail o odeslání objednávky, Vaši objednávku můžete očekávat většinou do 2 pracovních dní. V den doručení Vás bude kontaktovat kurýr ohledně dodání objednávky. Pokud Vás kurýr nezastihne, nemusíte se o Vaši objednávku obávat. Kurýr se Vám pokusí doručit objednávku ještě jednou, případně se s ním můžete domluvit na přesném čase a datu doručení zboží. Po druhém neúspěšném doručení je objednávka odeslána zpět k nám do skladu.

Částka za přepravu a dobírku službou kurýrem je  - 129.00 Kč

Doručení na termín

Pokud potřebujete doručit objednávku v konkrétní den, stačí nám uvést datum doručení do poznámky před odesláním objednávky.

Platba

Za objednávku zaplatíte v hotovosti až při převzetí zboží kurýrovi.

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat velikostí nebo se Vám prostě nelíbí, tak Vám ho samozřejmě rádi vyměníme nebo vrátime peníze. Zboží musí být nenošené, včetně balení a štítků. V případě zájmu o vrácení zboží, nás prosím kontaktujte emailem : info@alfira.cz

Upozorňujeme, že zásilky poslané na dobírku nebudou akceptovány.

Reklamace

Pokud se stane, že zboží obsahuje chybu která se projevila během používání, bezodkladne nás kontaktujte emailem na info@alfira.cz.Reklamované zboží zabalte spolu s potvrzením objednávky a zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech. O průběhu reklamace vás budeme informovat emailem, případně telefonicky.